понедельник, 23 декабря 2013 г.

Загадки про фрукти й овочі

З мене листя обдирають,
 Мене квасять, в борщ кидають,
 Пироги зі мной печуть
 І в салат мене січуть!
 (Капуста)

 Для зеленого борщу
 Кисле листя посічу.
 Що за листя – всі впізнали,
 Коли борщ покуштували.
 (Щавель)

 В нас деревина така у дворі,
 Фрукт цей з дитинства дають дітворі,
 Корисне, доступне та дкже смачне,
 Багате залізом та поживне.
 (Яблуко)

 В діжці ми їх засолили,
 А тоді всю зиму їли.
 Солоненькі та хрумкі
 У пупирцях _ _ _ _ _ _.
 (Огірки)

 Як миша хвостик довгий маю,
 Та я з города не тікаю.
 З мене зробити кожен рад
 Корисний та смачний салат.
 (Редиска)

 Сонечко маленьке,
 Кисло –солоденьке.
 На частинки поділю
 Своїх друзів пригощу.
 Здогадалися, що це?
 Корисне, з вітаміном ”С”?
 (Апельсин)

 На кущах росте низенько
 Оця ягідка кисленька.
 Рвеш, так не подряпай ручки,
 Бо на тих кущах колючки.
 (Аґрус)

 Ця жовтогаряча пані
 В бархатистому жупані.
 І солодка, і пригожа
 На компот й варення гожа.
 (Абрикоса)

 Лист різний із оксамита,
 Соком ягідка налита.
 А для хворої дитини
 Кращі ліки – чай з _ _ _ _ _ _.
 (Малини)

 Багато ягід на гілках,
 Їх взимку любить кожний птах.
 Не з’їсть ту ягідку людина,
 Гірка й несмачна _ _ _ _ _ _ _ _.
 (Горобина)

 Він такий гіркий один.
 На городі виріс _ _ _ _.
 (Хрін)

 Він овальну форму має,
 На городі виростає.
 Ґадзині його консервують,
 І рагу смачне готують.
 Цей фіалковий пан –
 Тонкошкурий _ _ _ _ _ _ _ _.
 (Баклажан)

 Я тримаю у долоні
 Намистиночки червоні.
 Ягідка ця кислувата,
 На кущі їх так багато!
 (Порічка)

 Борщ із нього варить ненька,
 В нього шкурочка тоненька,
 Солодкуватий він на смак,
 Фіолетовий _ _ _ _ _.
 (Буряк)

 Помаранчева і гарна,
 У землі сиджу не марно:
 Соковита, солоденька,
 Вже я стала чималенька.
 Собою пригощу дитину.
 Хай корисну з’їсть _ _ _ _ _ _ _ _.
 (Морквину)

 Ця широколистна пані
 На землі і на паркані.
 У стрючки, як у торби
 Заховала всі скарби.
 (Квасоля)

 У землі вона зростає
 І брунатний колір має.
 Її смажуть і печуть,
 Її варять і товчуть.
 Овоч цей всі люблять дуже,
 Як же він зоветься, друже?
 (Картопля)

 В сукні зеленій стоїть на городі,
 Дуже дивуються всі її вроді.
 Коси довгі, зуби білі,
 Хто ж це є в самому ділі?
 (Кукурудза)

 До мене з повагою ставляться всі,
 Хоч в лісі стою на одній я нозі.
 Як тільки до лісу грибник завітає –
 То зразу поклоном мене привітає.
 (Гриб)

 Цього фрукту по шматку
 В чай добавлю для смаку.
 Запашистий та кисленький,
 Наче сонечко жовтенький.
 (Лимон)

 Зелений чуб, червоний бік,
 Смачний із нього чавлять сік.
 Ґадзині варять з ним борщі,
 Росте в городі на кущі.
 (Помідор)

 Він солодкий, соковитий,
 Сонцем півдня він налитий,
 Не росте цей фрукт у нас
 Товчтошкурий _ _ _ _ _ _.
 (Ананас)


 На смак чудова, жовта, медова,
 Їсть її малий Павлуша.
 Здогадались, що це? _ _ _ _ _.
 (Груша)


 Солоденька, червоненька
 Оця ягідка маленька.
 Має кісточку тверду.
 З’їм її, коли знайду.
 (Вишня)


 Той, хто їсть його, той знає –
 Всіх мікробів він вбиває.
 Овоч цей корисний дуже,
 Та від нього сльоз калюжа.
 (Цибуля)


 Під ногами у саду
 Стиглу ягідку знайду.
 Треба низько нахилиться,
 Щоб зірвати _ _ _ _ _ _ _ _.
 (Полуницю)


Комментариев нет:

Отправить комментарий